مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنایع ریخته گری ایران برگزار شد | صنایع ریخته گری ایران
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنایع ریخته گری ایران برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنایع ریخته گری ایران برگزار شد

  • تاريخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1399
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنایع ریخته گری ایران برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنایع ریخته گری ایران روز سه شنبه هجدهم شهریور با 19/06 درصد از کل اعضاء سهامداران در سالن همایش شرکت بهمن موتور برگزار شد.
مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنایع ریخته گری ایران که در 25 تیر ماه به دلیل حد نصاب نرسیدن حضور سهامداران به نوبت دوم موکول، روز گذشته برگزار شد و  طبق مقررات، ترکیب هیات رییسه از حمیدرضا منجی با عنوان رییس جلسه، رضا اروجلو به عنوان مدیرعامل، عسکر شهبازی و کیوان قاصدی به عنوان ناظر، مهاجر به عنوان دبیر، سراج نماینده حسابرسی فریوران و با حضور بر خط سرداری نماینده سازمان بورس تشکیل شد.
بر اساس این گزارش استماع گزارش هیأت مدیره، بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت در رابطه با عملکرد سال مالی منتهی به 98، بررسی و تصویب صورت های مالی منتهی به پایان اسفند ماه 98، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و علی البدل و تعیین حق الزحمه برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال 99، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار به منظور درج آگهی های شرکت، تعيين حق حضور اعضاء غير موظف هيأت مديره و حق الزحمه اعضای کمیته های تخصصی و سایر مواردی که تصمیم گیری راجع به آن در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد، از موارد دستور جلسه ذکر شده بود که طبق مقررات اساسنامه پس از تشکیل هیات رییسه با حضور بر خط نماینده سازمان بورس، حسابرس مستقل و حدود 19/06 درصد از سهامداران در سالن همایش بهمن موتور برگزار شد.
بنابر اعلام شرکت صنایع ریخته گری ایران، با توجه به ابلاغیه درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، مجمع صنایع ریخته گری ایران با حضور حداقلی شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شد و سهامداران به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق سایت اقدام کردند.
در این جلسه رضا اروجلو مدیرعامل شرکت صنایع ریخته گری ایران در خصوص موارد انجام شده در سال گذشته گفت: تصویب مبلغ 300 میلیارد ریال افزایش سرمایه، تولید قطعات غیر خودرویی با حجم تولید بالا، بهره وری مواد اولیه موجود به دلیل تحریم ها و افزایش بیش از حد مواد اولیه، خرید مستقیم مواد اولیه خارجی از تولیدکنندگان و... از جمله اقدامات سال گذشته بود.
اروجلو با اشاره به افزایش تناژ تولید سال گذشته این شرکت در مقایسه با سال 97 اظهار کرد: در بحث تولید دستاوردهای بسیاری کسب کردیم، از جمله قطعات آسانسور به تولید انبوه رسید، جهت کاهش هزینه های تولید از روش های جایگزین استفاده کردیم، ضایعات فلزی از سطح کارخانه جمع آوری و به عنوان مواد اولیه ذوب و همچنین به دلیل عدم توقف تولید از مواد اولیه جایگزین استفاده کردیم.
مدیرعامل شرکت صنایع ریخته گری ایران با اشاره به اینکه بازسازی و نوسازی خطوط تولید و همچنین افزایش راندمان از برنامه های صنایع ریخته گری در سال 99 است، بیان کرد: در سال گذشته خرید مواد اولیه و تجهیزات تولیدی جهت افزایش گستره محصولات انجام شد. در حال حاضر 80 درصد از طراحی، ساخت اولیه وتولید انبوه مدل های موجود توسط این شرکت انجام می شود.
مجمع پس از تصویب کلیه موارد مندرج در دستور جلسه و تصویب صورت های مالی سال 98، سازمان حسابرسی آزمودگان به عنوان حسابرس اصلی و حسابرسی فاطر به عنوان علی البدل و همچنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های صنایع ریخته گری ایران تعیین کردند.